Bebeğim şuan 7 aylık 4. Ayda emmeyi bıraktı bende sağdığımda eskisi gibi gelmediği için sağmayı bıraktım hala göğüs ucumu sıkınca süt geliyor ama sağdığım zaman 30ml bile çıkmıyor sıkıştırınca canım acıyor zedelememek için bırakıyorum hiç bu noktadan dönüş yapan oldu mu acaba ne yapmam gerekir eski süt akışını sağlamak için deneyimi olan varsa paylaşabilir mi 🌸