Fadikfs benim kzıımda tam 13 aylık oldu biz tamamen mamayla besleniyorduk emzirme yoktu doğumdan beri on gün falan oldu süte başladık ama normal süt vermiyorum ben pınarın 1 yaş ve üstü cocuklar için devam sütü var ondan veriyorum isterseniz onu deneyin derim en azından normal süte göre içinde vitamin değerleri falan var