Bir ay sonra kızım 4 aylik olacak malesef ise dönmem lazım. Sagolsun babaannesi bakacak ama günlük sut ihtiyacı uyutmasi nasıl olacak diye düşünmeye başladım. Kızım memede veya kucakta uyuyor. Kayinvaldem yasindan dolayı kucakta sallamaya hali olmaz. O zamana kadar çözüm bulmam lazım ama uyku egitimi için erken. 3. Ayda uyku egitimi verip başarılı olan var mı. Ayrıca bu zamanlarda çalışmaya başlayanlar günlük ne kadar sut sagiyorsunuz. Evdeyken genelde 2 saatte bir emziriyorum anneme bırakınca da sagdigim sütten 2 saatte bir şekilde mi rutin oluşturalım. Sabah 7 de çıkıp akşam 6 da dönmüş olacağım. Benzer durumda olanlar siz olmadan günlük rutinleri nasıl paylaşabilir misiniz