BuseveMinigi Shnn ben İstanbul’da Bahçelievlerdeyim. Bi iş imkanım oldu oğlumu yazdırmak istedim ama hiçbir yer 3 yaş altı almıyor genelde. İzmirde durum nasıl bilemem. Bu sebeple işi geri çevirmek zorunda kalmıştım 😞