Milamoms tesettürlü biriyim ama saçlarım acayip kıvırcık çocuktanda fırsat bulup kendimi düzeltemiyorum düzleştirmek ölüm gibi zaten uzunda baya saçlarım az terleyim bozuluyor ben keratin bakımı yaptım pırasa gibi düz olmasada o kadar güzel oldu ki saçım hafif dalgalı yumuşacık birde parlıyor çok memnun kaldım.Bio gold keratini aldım kuafında tuzsuz şampuanını ikisini kulllandım.Bio gold seti var ama ben onu tercih etmedim