Merhaba. 5 aylık bir erkek bebeğim var. 2710 gr doğdu. İlk aylarda kilo alımı çok iyiydi ama 4. Ayda 350 , 5.ayda sadece 200 gr almış. Sadece Anne sütü alıyor . Suan 7400 kilosu. Genel anlamda kilosu iyi ama 2 ay üst üste doğru düzgün kilo almadığı için 6.aydada az alırsa doktor kan tahlili yapıcam dedi. Bu durumla karşılaşan var mı ? 😐