Sura21 Kızlar selam. 4aylik kızımda vajina üstünde mantar oluştu. Doktor krem verdi ama takviye olarak başka ne kullanabilirim.ilk defa başıma böyle bişey geldi ve çok tedirginim
Cns_28 Sura21 bilgim yok üstte kalsınn 👍🏻 Islak falan mı kalıyor acaba belki bez kaynaklı bir sorundur
Defneninannesi1108 Sura21 beyaz pütür pütür mü eger öyleyse yıka kurula Bepantol sensiderm cok hafif tabaka yedirerek sür gece sabah inanamayacaksin cogu geciyor.
Sura21 Cns_28 teşekkür ederim 🌼. Hayır sürekli değiştiririm altını nemli bırakmam. Bez de Prima premium kullanıyorum doğduğundan beri ama anlamadım hatta ilk pişik sanmıştım bugün 3.gun mantar miş
17112020 Benmki de olmustu bn de pişik sanmıştım basta sudocrem vs care olmayınca anladm…mantar ilacı kullandim düzeldi şükür…bnm de hep kullandığım bez neden oldu anlayamadım
Sura21 17112020 bende aynı şekilde bugün 3 gün oldu kullanmadığım pişik kremi kalmadı. Bugün götürdüm mantar dedi ne kadar süre de iyilesmisti trosyd verdi doktor