Karakuzu Almilam 40 ında olacağız canım nasipse.Gaz sancısı bizde de çok sürekli ağlıyor ıkınıyor ama annem nane verdi bende dayanamadım ağlamasına izin verdim içti öyle kolay oldu çıkarması 2 gündür iyiyiz
Almilam Karakuzu hayırlısı olsun inşallah biz kalça çıkıklığı muayenesi olduk. Takip gerektiriyor çıktı sonuç da biraz moralim bozuldu. Tabi Rabbim herşeyin hayırlısını versin.
Orkidemm Hacerhacer 3090 doğduk. 2950 hastahaneden ciktik. 18.gününde 3800 du. 27.gununde kendimle tartıldım 4500 kg geldi. P.tesi aylik kontorolumuz var.
Karakuzu Almilam bozma moralini erken tedavi daha kolay oluyomuş öyle biliyorum sağlık sıhat versin rabbim
Hacerhacer Maviyesil121212 Jelibon evet az aldi hatta aldigini da son bir hafta icinde aldi daha once hic almamisti. Bundan sonra her hafta tartilmaya gidecez sıkı takipteyiz olmadi mama takviyesi yapacaz. Anlamiyorum sutumde iyi emmesi de iyi ama🤷♀️
Hacerhacer Karakuzu mama geciriyormu hic duymadim. Hep bol bol emzir gecer diyorlar ama🤷♀️ hemen gecer insallah
Hacerhacer Maviyesil121212 ben onu yapamiyorum işte iki saat gecmeden tekrar cok agliyor surekli memede
Karakuzu Fatmauslu canım ben kendim üşüdüğüm için o da üşür diye malesef geç saatte duş yaptıramıyorum kaloriferler yanmıyor artık çünkü 😕yoksa duştan sonra daha huzurlu yatıyor gerçekten