Kızlar selamlar🙋🏻♀️ Bebeğim 7 aylık ek gıda ve mama alıyor. Sorum şu ki diyelim sebze püresi çorbası yada herhangi bi şey yedi mama sandalyesinden kaldırıp mama veriyorum ve içiyor bu normal mi😄 öyle tıkabasa yemiyor tabiki ama yiyor yinede çok şükür reddetmedi hiç. Yani bi soriyim didimm😚