Herkese selam anneler size bir şey danışmak istiyorum bebeğim beş aylık bugün doktorumuz bize ek gıdaya alıştırma sürecine başlattı ilk olarak havuç ve patates çorbası uygula dedi ben bunu pek püre halinde yapmadım biraz sıvı yaptım ki korktum çünkü boğazında kalır diye malum pimpirik mod😆 Ama tabii ki böyle yapmamam gerekiyor muş ben patates yerine ilk önce havuç yaptım ki tek tek tatlarını alsın diye fakat şunu anlayamıyorum doktoruma üç defa sordum üçünde doğru düzgün cevap alamadım bugün havuca başladım üç gün aramı vereceğim daha sonra farklı bir sebzemi deneyeceğim sonra yine üç gün aramı vereceğim bu kuralı algılayamadım ay cok zor geliyorrr 😂birde kaç kaşık kaç kaşık