Sabahtan beri ateşi var 37,5 38 arasıydı. Burnu akıyor, çok huzursuz. Hastaneye gittik doktoru ilaç verdi geçti. Geçmezse iki gün sonra gelin dedi kendi özel doktoru. Şimdi 38 i de biraz geçiyor ilk defa ateşi var ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bana yardımcı olun lütfen böyle beklicek miyim? Calpol ve pedifen veriyorum dönüşümlü. Aferin verdi sabah akşam kullanılacak bir de bağışıklık güçlendirici vitamin bu kadar. Ne yapıcam ben şimdi