hnd06 Kızlar merhaba sezeryan doğum yapalı 4 gün oldu bugün kanamamda pedin üzerinde kan pıhtısıyla birlikte bi et parçasıyla karşılaştım. Yaşayan oldu mu
Muhasebeciana hnd06 bende hamilelikten oncede genc kizligimdada oluyodu o korkulcak bi durum oldugunu sanmiyorum hala da olur oyle
Damla0x hnd06 Evet canım o rahim duvarın, temizleniyor 🙏🙏 rahmin dev gibiydi şimdi eski halini almaya çalışıyor küçücük olcak 🤭 merak etme çok normal
UzayliOzge hnd06 Tabi canım beyaz renkte de et oluyordu sıkıntı yok yani korkma. Sezaryen sonrası kontrole gittiğimde doktorum bu durumun normal olduğunu söyledi ☺️
anayimbenn hnd06 et değil o arkadaşlar kan pıhtısı hava görmediği için öyle düşüyor normal kan aslında o