Merhaba
Daha önce özel bir hastanede tedavi esnasında kötü muamele ve şüpheli işlemler görmüş yaşamış şikayet etmiş ve sonuç almış olan anneler var mı, nasıl bir yol izlemem uygun olur. Biraz üzücü hamile anneler ya da etkilenecekler nurdan sonrasını okumadım lutfen. Olayı kısaca özetlersek, bundan bir ay önce annem kovid sebebiyle yoğun bakıma alındı orada entube hastalar vefat edenler ve bilinci açık kişiler aynı odada ve herkesin perdesi açık şekilde tutulmuş. Hemşireler çok kötü davranmislar altını saatler sonra temizlemek konusan yaşlı hastalara sus diyip oksijen maskesi takmak, aynı yerden defalarca kan almaya calisirken inanılmaz morluklar oluşmuş sorumlu doktor ne yaptınız siz bu kadına demiş, verdikleri serumlardan fenalasinca yine doktor gelip müdahale etmiş ne yapıyorsunuz diye. Su istediginde vermemişler ihtiyaç halinde bakmamislar yani öyle şeyler anlatıyor ki inanamıyorum. Psikolojisi berbat durumda vücudu morluklarla dolu. En azından sorusturulma imkanı var mı nereye şikayet etmek lazım sonuç alan tecrübeli anneler var mı. Cimere resimlerle şikayet etmisler simdilik. Teşekkür ederim şimdiden.