Ben kendi yemeklerimden asla vermiyorum kızıma sadece gerçek tereyağı ve zeytinyağı kullanıyorum, kendi yemeklerimi ayçiçek yağı ile yapıyorum çünkü ve tuz ekliyorum, salçada var tabi, sağlıksız yani. Kızımın salçasınıda kendim yapıyorum. 9. aya kadar sadece biber salçası sonra domatesle karışık biber salçası yaptım. O yüzden vermedim. Ama vermek istiyorsanız verebilirsiniz yani