Gunsss Tecrübeli anneler oğlum tam 1 yaşında ama 9-12 ay kıyafetler oluyor kış için 12-18 alayım dedim ama sanki onlarda bir tık büyük oluyor. Ne alsam şaştım bebişlerin 1 yaştan sonra büyüme hızları nasıl? Hangi beden alsam yardım piliissss🙏🌸💚🌸
Deletedmom0099 Gunsss 12-18 alın. benim kızım 15 aylık 9,5 kilo civarı bazılarını 18-24 aldım evet şuan büyük ama kış sonuna doğru gayet güzel olucak bedenleri. geçen sene hata yapıp yakın beden aldım aralık ayında tekrar alışveriş yapmak zorunda kaldım
Eymenduygy Gunsss 10 aylık suan oğlum 11 kg 12-18 aldım hepsini, 12-18 alın kışın içine bi kat daha giyiliyor falan 9-12 kısa gelebilir
eceunverkanra Gunsss Ben hep 12-18 aldım su an 9-12 giyiyor ama kis uzun 12-18’ler biraz buyuk geliyor bize de hele bazisi baya buyuk ama kivirip giydircem daha uzun giymis olur diye dusundum siz de oyle yapabilirsiniz🥰
Gunsss eceunverkanra evet bende öyle yapacağım kış uzun büyük olsın ki tekrar kıyafet almak zorunda kalmayayım🙏🌸
F-Betul Gunsss Valla 2 yaş bile aldığım oluyor mesela taytlarını falan öyle aldım hep içine kıvırıyorum hiç belli olmuyor. Zaten kızların süsleri ayrıntıları çok en azından bazı giysilerin masraflarından yırtalım 🤗
Esranurr Gunsss 13 aylık oğlum şu an. Ben yazın 12-18 aldım yavaştan kışlık alışveriş yapmaya başladim altına çorap uzun kollu zıbın vs giydirmeyi düşündüğüm için 18-24 aldım giysilerini. Bu arada oğlum 82 cm 12 kilo 😊
Gunsss Esranurr bizimkide 79 cm 10,5 kilo sanırım bende 12-18 alacağım şimdi büyük olsada kışın ortasında tam olur gibi
Esranurr Gunsss 12-18 bize tam oluyor şimdi. 18-24 de büyük oluyor aslında ama kışa doğru biraz daha büyük toparlar kendisini diye öyle aldım olmazsa Mart Nisan gibi giyer 😅