Merhaba sevgili anneler. 15 aylık bir erkek bebeğim var ve emzirmeye devam ediyorum. 3 gündür memede diş ısırmasına bağlı olarak iltihaplı yara oluştu ve ne sürdüysem geçiremedim. Emzirmek bir işkenceye dönüştü. Diğer göğsümüde kabul etmiyor ısrarla yara olan göğüsten emmek istiyor. Ne sürebilirim var mı daha önce böyle bir problem yaşayan