Ciglipaf öncelikle gerçekten çok çok sabırlı ve soğukkanlı olmanız lazım bunu laf olsun diye söylemiyorum cidden işin en önemli tarafı bu
1- izin vermese bile sık sık gaz masajı yaptım
2- etkili gaz ilaçları kullandım
3- kiraz çekirdekli patik ve kemer işe yarıyordu
4- hamak büyük kurtarıcım oldu özellikle çingene beşiği tarzındakiler
5- kolik nöbeti geçirirken sadece çarşafta sallayınca susuyordu bu da saatleri hatta sabahı buluyordu bu yüzden ailemin yanına gitme kararı aldım. Çünkü eşim ve ben tektik ve kol dayanmıyordu
6- mahallenin en mutlu bebeği adlı kitabı okudum
7- sık sık sıcak duş aldırdım
9- buzuki Orhan kolik müziği 7/24 çalıyordu
10- probiyotik bitince başka markalar alıyordum ki bağışıklık kazanmasın o markaya diye
11- yüzüstü göğsümde uyutuyordum sabaha kadar öyle beklediğimi bilirim
aklıma gelenler bunlar.. biz atlattık o günleri darısı başınıza. Allah kolaylık versin zordur bilirim