CerenArya Bi kaç gündür hastaydım ve bugün test yaptırdım eşimle beraber testimiz pozitif çıktı 3 aylık kızım var çok korkuyorum ona bulaşırsa diye ne yapabilirim böyle geçirenler varsa konuşabilir miyiz biraz hiç iyi değilim
ALD CerenArya suan bende ıkımcı günümdeyim ama belirtiler olalı 5 gün oldu toplamda maskeyle emziriyorum ellerimi sürekli yıkıyorum suanlık bi sorun yok hep maskeli yaklasıyorm cocuguma bizde daha 19 günlüğüz üstelik sezeryanlıyım korkmayın hıc atlatırsınız allahın izniyle bol limon zencefil kekik nane tüketin vitmain takviyesi alın