Kızım uyuyor ağlama sesini duyuyorum ama apartmandan veya çevreden falan değil yani benzetmiyorum gayet kızımın sesi. Gidiyorum bakıyorum mışıl mışıl uyuyor. Uykusunda yapıyor desem bildiğiniz ağlama hani uykusunda en fazla sayıklar ki hiç yapmadı. Önceden arada olurdu şu 1 haftadır defalarca oldu bugün 2. Korkmaya başladım artık gaipten sesler mı duyuyorum diye 🥴 Sizde yaşıyormusunuz bu durumu neden olur ki sinirim bozuldu artık