Gonca88 Kizlar 5 gun once dogum yaptim. Sütüm gelmedigi icin ilk basta mama verdik simdi kizim meme emmek istemiyor. Tekrar memeye nasil alistiricam. Su anda sutu sagip biberonla veriyorum. Bilgisi olan var mi?
ipekk05 Gonca88 bizde meme reddi yaşıyoruz ara sıra biberon verirdim şimdi tamamen bıraktı beni sağıp vericem artk galiba 🥺
CerenCyln Gonca88 sakın biberona alıştırmayın, verebiliyorsanız ameliyat eldivenini giyin şırıngayla serçe parmağınızı damağına emdirip verin YouTube da vardır, küvezde kaldık hemşireler bu şekilde veriyordu.