Bozzzzy benimde öyle hatta kardiyolojiye falan gittim kalpte mi orun var diye, çok şükür herşey yolunda kafeini azalt dedi doktor size dediğim gibi. Ben de kahve içeceksem o gün çay içmiyorum ya da çay içeceksem kahve içmiyorum. Kahveyi de günde 1 Türk kahvesi olarak tüketiyorum ya da bol sütlü kahvesi az filtre olarak. 🙂