Damla_eflin Kızlar Bugun Covıd Testi Yaptırdık Ailecek Vırus Cıktı Ben Ilac Kullanamıyorum Emzırdıgım İcin Ve Cok Kotuyum Bana Onerebılecegınız Neler Varsa Yoruma Yazar Mısınız😔
Reyna Damla_eflin bende olmuştum ama 2 doz aşılıydım ben emzirmiyordum bi de ama yine de ilaçları kullanmaya korktum c vitamını d vitamini multivitamin kullandım sadece öyle atlattım araştırın emzirirken kullanılabilen vitaminleri kullanın
ZehraSareMom Damla_eflin Çok geçmiş olsun benim eşim de corona suan kekik çayı yapıyorum,bal karabiber karışımı yaptım öksürüğü var, bol bol sarımsak soğan tüketin. C vitamini ve bol bol su tüketin idrar yoluyla mikropları bu şekilde atabilirsiniz.