Kızlar daha sabah konu açmıştım bebeğim uyumuyor diye öğlen acile taşındık artık asla durmayınca öğrendim ki idrar yolu enfeksiyonu olmuş. Son 2 gündür de çok iştahsızdı memeyi emiyor sanıyordum ancak tam boşaltmıyormuş ve sonuç olarak süt kanallarım tıkandı. Doktor her gün en az yarım saat kesin olarak sağmamı önerdi yoksa tekrarlarmış. Gelelim mevzuya dolapta yaklaşık 7 paket sütüm var hepsi de 100cc nin üzerinde yani dolu dolu. Her gün yarım saat sağacağım için yine biriktiririm ve buzluğum da da maalesef yer yok. Madem sağacaksam bir bebek faydalansın istedim ve ayrıca çok birikirse yine paylaşırım.
Alkol içki madde herhangi bir antidepresan sigara kullanmıyorum. Sütlerin içinde kızım doğduğunda beni emmediği için sağdığım bolca kolostrumda var. İhtiyacı olan bana instagramdan yazabilir : umay lorin sevdi hesabım.