4 ay 23 günlük olduk 3buçukta başladık bugünlere surünerek geldik resmen 10kerede uyutsam hepsinde ziplayarak hic bisey yokken sıçrayarak uyaniyor resmen cocuk 10dakika uyuyodur en fazla bide bu aylarda uyku egitimi verdin verdin diyolar durum buyken nasil başarıyosunuz cidden bi akıl istiyorum artk