Deletedmom5454 sütün %80ni su olduğu için beklemiş göğüste ilk başta su gibi gelebilir. Ama bende öyle olmuyor ilk sıktığımda beyaz süt geliyor bebeğim emdikçe sıkıp baktığımda sarımsı süte dönüyor yani emzirdikçe arkada kalan süt yağlı süt oluyor o da bebeğinizi kilo aldıran taraf tüm göğüsünüzü bebeğiniz bitirene kadar iyice emzirmeniz de fayda var