Berfininannesi49 Bebeğim şuan 3 aylık başta emzik tutmadı şuan alıştırmak istiyorum sizce bu saaten sonra tutar mı
E_doga Berfininannesi49 nooooo. Yurt dışından bile getirttim ama nafile piyasada denemediğim emzik kalmadı. Evde 2 poşet emzik var şu an
Yigitannesii Berfininannesi49 bizim tam 3 aylikken tuttu. Çünkü memeyi bırakmak üzereydi emme refleksini emzikte tatmin etti heralde
Acemianneyizz Daha 2 gün oldu bende yeni başladım şuan korktum emmeyi bırakır mı? Ben emdikten sonra veriyorum uyumadigi zsmanlar oyalansin diye sonrs cekiyorum agzindan Bssra
Mom262 Berfininannesi49 benim bebeğimde 1 aylık doktor dedi alıştırma vermedim şimdi de tutmuyor midesini bulandırıyor ne yapmalı
Bssra Acemianneyizz bebeklere ilk 3 ay anne memesi dışında hiç birşey verilmezmiş o kadar çok araştırdım emsin diye ama geç kalmışım maalesef