Cansuukoosee Bebeğim 5 ay 24 günlük tadım yaptırıyorum hipp kaşık püreleri var onlardan kullanan anneler var mı ? Tavsiye eden seviyormu bebişler kavanoz oldugu için biraz tereddütte kaldım
alerjikbebekanasi Cansuukoosee mümkün olduğunca kendim yaptım püresini ama yedirdiğim zaman da oldu. Seviyordu 6-7aylıkken.
htcozgrkrn Cansuukoosee Ben arada bi veriyorum çok severek yiyor özellikle hipp sütlacı çok seviyor 4. Aydan itibaren veriliyomuş üzerinde öyle yazıyo eğer alerjisi yoksa ondan mutlaka deneyin bebeğim 7 aylık oldu 4 günde bir onu vererek ödüllendiriyorum kendimce ☺️
Deletedmom5284 Seyahat, hastane, uzun iş olmadıkça her daim kendim yaparım kullanmak zorunda kaldığımda da Hipp kullanırım o markaya güvendiğim için, hiç bulamazsam hero baby organik 👍🏻