Momm12 ben de prematüre annesiyim🎈 biz de kronolojik 7, düzeltilmiş 5 aylıkken başladık İlk yoğurt tadımı yapıp sonra sebzelerle geçmiştim. Prematürelerde özellikle dikkat edilmesi gereken birşey yok. 3 gün tadım kuralıyla ilerleyin. En başta sevmeyecektik, öğürecektir, kusacaktır. Panik yapmayın☺️ Eninde sonunda alışıyorlar🍀