Alerjik zaten oğlum diyeti açtık sıkıntı yok kilo alır derken 8-9ay gibi iştah problemi basladı. Doktor ısrar etme ne yerse o diyor ama çocuk birşey yemiyor ki. Kaşığı uzatıyorum ağzı kilit. Tadına bakmadan öğ diyor resmen suratını ekşitiyor. Ne kahvaltı ne öğle ne akşam yemeği hiçbiri yok. Denemediğim tarif kalmadı. Blw bile denedim bu 2aylık süreçte yok oynuyor atıyor. Bütün gün mama mama diye dolaşıyor meyve veriyorum yemiyor. Tek yediği şey keyfi isterse bebe bisküvisi. Yemeklerin tadını unuttu resmen. Allah aşkına Bi çıkar yol gösterin ya yaptığım herşey çöpe gitmesin diye ben yemekten çatlicam 😩 zar zor ne şartlarda yapıyorum o yemekleri. Emdiği süt de yetmiyor galiba. Emiyor tekrar meme diyor. Emme aralığını da açmayı denedim 2-3saat emmeden duruyor ama yemiyor. Yarın da işe başlıyorum nasıl olacak bakalım.