Merhaba anneler
Bebeğim 5 aylık ve sadece anne sütü ile besleniyor. Geçen hafta gribe yakalandım yüksek ateşle, doktora gittiğimde antibiyotik verdi ve emzirme sürecine uygun olduğunu söyledi. Benim sütüm ise gün geçtikçe azaldı 😭😭😭 bebeğim sürekli ağlıyor, çişli bez sayısı yetersiz diş çıkarma sürecinde olduğu için ekstra huysuz emme isteği az. Sütü azalan ve tekrar arttırmayı başaran var mı?
Bol su içiyorum rezene kimyon anason çayı içiyorum dut yiyorum incir dere otu yiyorum bana mısın demiyor fışkıran sütüm zor damlıyor. Elimde pompayla geziyorum süt sağıyorum damla damla süt zor çıkıyor. Ateşten mi oldu ilaçtan mı neden anlamadım. Çok mutsuzum 😭😭😭