Mommy_Tugsa Hanımlar merhaba ben 3 siteye bi ayakkabi sordun ikisi 120 dedi bu site 100 ve kapida ödeme seffaf kargo dedi bi süpheye düstüm neden ucuz acaba 😅 alisveris yapan var mi burdan