Deletedmom_21 Kizlar bebegim 4 günlük memeyi tutana kadar cigligi basıyor memeyi kavradıktan sonra hicbir sikinti yok nasil halledecem yardim edin strese giriyorum artık.
nafiayavuz Deletedmom_21 memeyi tutuyor ve emiyorsa nerde sıkımtı anlamadım canım öncesindeki çığlığı mı söylüyorsun bebekler öyle memeyi hemen anlayamıyorlar ya her bebekte vardır yani tutunca emiyorsa sıkımtı yoktur
Deletedmom_21 nafiayavuz yok yok.tutunca hicbir sıkıntı yok cok sukur ama memeyi ağzına aliyor ama ağlamaktan emme yapmiyor zor tutuyor