gamgun ben de aynı durumdayım. Bebeğim 1.5 aylık. Prematüre doğdu. Hızlı toparlanması için hastanede mama vermişler, ben de devam ettim. Bir gün mama vermeyip sadece emzirmeyi denedim. Ağlamaktan mahvoldu. Bariz sütüm yetmiyor. Artık kendimi yıpratmaktan yoruldum. Bir şekilde mamayla da olsa büyüyecek nasılsa diyorum artık