AcemiHemsireanne Bebegim_34 bebeklerin belli bi dönem doğuştan reflüleri olur bazı bebekleri bu rahatsız eder ve bunu belli ederler benim bebeğim de çok kusuyordu ve sürekli ağlıyordu bu yatak sayesinde bebeğimin ağlamaları da kusmaları da geçti
leynanin_pembemantosuu Bebegim_34 bebeğin reflüsü varsa yamukluğu yüksekliği yüzünden engelliyor deniyor birde bende kullandım ama kullanmasamda olurdu bebeğimin reflüsü yoktu hiç kusma huyuda yoktu
AcemiHemsireanne leynanin_pembemantosuu yani şart değil tabiki başı yükseltiledebilir el yordamıyla ama ben kolaylık olsun diye aldım başının altına koyduklarım da kayma oluyordu