Eskişehirli hanımlar bebeğimin doktorundan memnun değilim rutin kontrollerini yapıyor boy kilo sırtini dinliyor yolluyor. Aşı, gazdamlasi vs. konularda sen bilirsin yap yaptırma farketmez havasında açıklama yok ilgi alaka yok. Sessiz sakin bi tip. Ilk ay çok soru sormuştum anlayamadım bu ay farkettim doktorun sessizliğini. Var mı önerebileceğiniz doktor devlette? (Özelde parasını bastıktan sonra bakıyorlar zaten özele gitmek istemiyorm)