Demirhan01 Anti reflü mama kullananlar var mı ? Aptamil de ve bebelac ta varmış sanırım. Kullananlar hangisinden memnun acaba. Oğlumda reflü çıktı ve doktor anti reflü yazan mamaları önerdi kullananlar yardımcı olabilir miii?
Woody Demirhan01 ar mamalar biraz daha pahalı sanırım. Bebelac thickener i normal mama ile karistirirsaniz da anti reflü mama oluyor
hatice_Akyalcin Kızımda kullanmıştım Aptamil reflü maması gayet iyi gelmişti bize kusmalari geçmişti kilo alimida çok güzeldi gaz ve bir sıkıntı da yaratmadı
Demirhan01 hatice_Akyalcin kusması çok oluyormuydu yaklaşık kaç öğünün kaçında kusuyordu ve çok mu kusuyordu miktar olarak ?
hatice_Akyalcin Demirhan01 evet çok fazla kusuyordu anne sütü ve mama şeklinde besliyordum ne zaman beslense beş dk sonra fışkırarak ağzından burnundan çıkartıyordu