BEn kızımı tam 5 aylık olduğunda doktor kontrolüne götürdüm ama bu süreçte o kadar huysuzdu ki hep ağlıyordu hep emmek istiyordu doktora acabalar doymuyormu ek gıdaya geçsek dedim bu arada mama da kesinlikle içmiyor 3 marka denedim yok sevmiyor doktor mamaya zorla 1 ay dedi valla bende ek gıdaya geçtim iiyki geçmişim çocuk doymuyormuş Nası iştahlı yiyor ve ağlamalar bitti