prensannesi55_ Labrinth İçimden geçeni söylediniz valla 1 haftada patlasın diyorum bende ama inşallah öyle olur 😊
Labrinth prensannesi55_ zaten çıkmaya başlayınca gerisi gelir patlayana kadar bi hafta huzursuzluk oluyor hepsinde
prensannesi55_ Labrinth İlk dişler zormuş duymuştum ama ateş olunca daha bir zor oluyormuş bir kaç aydır huzursuz uyku gerilemesi falan vardı
Symayldrm prensannesi55_ çıkar canım biz 10 aylığız daha yeni üstten Bi tane patlattık işte çok huysuz çok ağlıyor kucağımdan inmiyor
prensannesi55_ Symayldrm Geçmiş olsun canım huysuzlukları çok zor biz 8 aylığız henüz bakalım ne zaman gelecek Allah yardımcımız olsun 🥰
Mrngz prensannesi55_ gelıyor gelmekte olan dısler rabbım sabır versın cok zor bır donem benım kızımın 12 tane var ve hala cıkcagı zaman huysuz olur aglar ates yapar ama gecıcek buda annesı sabır 🥰
prensannesi55_ Mrngz Çok teşekkür ederim canım ateş ve huzurluk bir arada çok zor oluyor yavrumun ağlamaktan sesi gitti artık çıksında rahatlasın 😊🙏
Mrngz prensannesi55_ inşallah hemen cıkar elıne porasa veya taze sogan verebılırsınız agrısını bı nebze olsun hafıfletır bırde tegagıl toz kullandım ben oda hafıfletıyordu agrısını
prensannesi55_ Mrngz Tetagil 1 aydır kullanıyorum dis jelide verdi doktor ağzına bir şey sürmüyor ek gıda bile zorla yiyor atıyor her şeyi dişlik var onlarıda istemiyor