Sevdasoylu Iyi günler hanımlar bugün 6 ay kontolümüzde oğlumun gözlerinde astigmat olduğunu öğrendik. Bu durumu yaşayan varmı basıl bir tedavi tavsiye edildi sizlere?
Portakal Sevdasoylu merhaba geçmiş olsun çocuğunuz nasıl oldu nasıl bir yol izlendi söyler misiniz 6 aylığız bizede aynısı dendi
Yigitalininannesi Sevdasoylu bizdede astigmat ve hipermetrop cıktı 6 ay tedavisinde şuan 1 yaşımıza gidicez tekrar gidicez kontrole ozaman çok küçük olduğu için bi tedavi uygulayamadılar şimdi devam ediyorsa gözlük başlatabilir olduğu kadar tv tablet telefon bunlardan uzak tutun ilerlemesin
YavruKartal Sevdasoylu Merhaba, astigmatınız ne durumda ilerleme gerileme oldu mu? Bizimde bugün astigmat çıktıda.
Sevdasoylu Portakal göz doktoruna götürdüm astigmat varmış ama iyileşme şansı çok yüksek dedi doktorumuz. 1 yaşında yeniden gelmemizi söyledi ama daha randevu almadım. Oğlum tedavi olmadı eğer hala devam ediyorsa tedaviye başlancak
Elifdemirel @Sevdasoylu merhabalar oğlunuz nasıl oldu bugün benim kızımında kontrolünde 4,5 astigmat çıktı 😢
Scgn24 Portakal iyi günler.. sizinde mi bebeğinize 6 aylıkken astigmat denilmisti.. simdi bi sıkıntı yokmuş sanırım.. bebeginiz kac yaşında bir tedavi vs gördünüz mu