Asel4549 Arkadaşlar Esama mama kullanıyorum çok iyi gidiyordu ama buralara ishal olmuş kilo kaybediyoruz huysuz birisi olmuş BİM’in mamasını öneren var sizce hangisi
elcn4139 Asel4549 Asel4549 bebelac gold fiyatida en uygilun hem cok guzel iciyor bebekler hem kilo aldiriyor gazda yapmiyor
Asel4549 elcn4139 Vallahi kafam çok karıştı çocuğum çok kilo kaybetti huysuz birisi olmuş ne yapicam bilmiyorum
2368 Ben hipp kullanıyorum ikinci kutumu aldım bence iyi ama diğer mamaların fşyatını bilmiyorum onun için bişey diyemicwm
Asel4549 2368 Fiyat bnm için önemli değil kızım iyi olsun bna yeterli aşırı derecede kilo kaybetti bide huysuz oldu
elcn4139 Asel4549 gol Asel4549 golden goat kullan canom keçi sutlu. her bebekte kiloku olcak diye birsey yok saglikli olsun yeter
Ogulcan Hale007 gerçekten çok kaliteli bi mama bizde doktorumuz önersi ile tanışmıştık oğlumun süt alerjisi çıkınca özel mamaya geçmek zorunda kaldık
Gulerbugrak Bebivita kullanıyorum bende çok şükür bi sıkıntı yaşamadım ben . Diğerlerini almaya gücüm yetmiyor her ay 4 5 paket alıyorum kakasini da yapıyor ishal vs de olmadı cok şükür
demioz ben sma,hipp ve aptamil kullandım bebeğime ama hiç birini sevmedi tam umutlarım tükenmişlen bebelac aldım onu severek içiyor hem fiyatı da diğer mamalara göre uygun