Doğum yaptığım hastAnede emzirme danışmanı bebeğin 2 saatte bir 15 dakika emzirilmesi gerektiğini söyledi. İlk zamanlar 15 20 dakikayı buluyordu ama şu sıralar 6 7 dakika anca emiyor. İdrar ve dışkısını da yapıyor yani toplamda 7 8 kere yapıyor. Acaba doyuyor mudur bebeğim. 6 7 dakikalık emzirme süresi yeterli midir?