Selam arkadaşlar psikolojim berbat durumda. Çok şükür dünya tatlısı bi oğlum var ama ben cok zorlanıyorum. Hamile kaldıgım günden beri uğrasıyorum . Simdide 3 aydır saat bası uyanıyor gece . Gündüz hiç durmuyor . Ama beni en çok uyku yoruyor. Bumu birine söylediğim zaman çocuk o abartıyorsun tabi uyumayacak diyor . Bunu bende biliyorum ama artık vücudum dayanmıyor . Ev işlerine yemeğe hiçbişrye yetişemiyorum . Çocuğun uyku saati dısarı bile çıkmıyorum ama yinede olmuyor . Herkes yadırgıyor beni bitek seninmi çocuğun var abartıyorsun diye😰😰 ama uyku konusunda bitümlü rahat olamıyorum . Uylu eğitimi vermeyi denedim olmadı ne yapmak istesem başaramıyorum. Bu arada 8 ay 20 günlük