elcn4139 bende geçen sene kışlık ayakkabı aldım canım kart bilgilerin uygulamada kayıtlı kalıyor zaten sen ekliyorsun.alısveris yaptıkca kartından düşüyor ama satıcıya ulaşmıyor.satıcı 3 gün içinde ürünü yollamak zorunda yollamazsa otomatik para geri size ekleniyor uygulama sayesinde.ama yollarsada ürünü size ulaşınca telefonunuza bildirim geliyor siz uygulamadan kargoyu onaylıyorsunuz satcııya para yatıyor.siz onaylamazsanız da insanlık hali unutuluyor uygulama otomatik onaylıyor ☺️