Aselinannesim Kızlar Merhaba gerçekten tecrübesi olanlar yazabilir mi iki haftadır ishaliz doktora gittik ilaç kullandık yine geçmiyor ve iştahı düştü hiçbir şey yemiyor :((((
Yesillimon Aselinannesim Kaç aylik bebegin,oğlum 2 buçuk yasinda doktor enterogermina kids yazmıştı kullandik düzeldi şükür.
Mom9870 Aselinannesim Ne verdi ilaç olarak? Probiyotik kullanıyor musunuz? İshal ve kabızlıkta faydalıdır. Bol su içirmeyi de unutmayın, biraz katı besleyin. İshal neyden oluyormuş? Hasta mı yada diş mi çıkarıyor?
Aselinannesim İki yaşına girdi canım bizede yazdı aynısından iki gün oldu kullanıyorum ama etkisi yok ben mi acele ediyorum
aloeverrra Aselinannesim bizimki 7 buçuk aylık ek gıdaya geçti ayrıla diş çıkarıyor bi ishal bi kabız ama daha çok ishal ben birazda üşütmeye bağlıyorum havalar birden soğudu üşümüş olabilir mi ?
Esilahanm1 Neslihan-28 merhaba benim kızım da 6 aylık oda ishal yedirsem bi sorun olurmu acaba bide fark edermi ne nişasta sı olduğu
Kizimmmmm Aselinannesim bize 5 günde etki etti. Çinko antibiyotik bide enterogermina verdi doktor. 600 gram verdi kızım. İştah sıfırdı. İlaçlar daha yeni fayda etti.
Balanne_ Aselinannesim canım bizde oyleyiz ben geita testi verdim mikrop çıktı antibiyotik başlandı yanında muhakkak olmaz sa olmazı probiyotik takviyesi başladık muz bol su prinç lapası patates haşlaması ev yapımı yoğurt gibi seyler yediriyorum ama probiyotik cok onemli