Nis Merhabalar bugün lohusalığımın üzerinden 34 gün geçti bitmek üzere olan kanamam bugün regl kanaması gibi yoğun ve koyu renkliydi bu normal mi acaba regl döngüme mi başlamış oluyorum ??
Mom9870 Nis Büyük ihtimal regl başlamış. Yoğun ve koyu gelmesi hatta bir iki regl böyle geçmesi normal. Peki şeyi soracağım ağrınız oluyor mu? Bende doğum sonrası regl ağrısı hiç olmadı da.
Mom9870 Nis Şahane umarım olmazda çocukla beraber zor olurdu çünkü. Dediğim gibi yoğun ve koyu gelmesi de normal.