eceozdemir1811 https://imgyukle.com/i/t6ca1 Sadece 1 kez giyildi geçen yıl dolapta duruyor öyle 1 yas için uygundur. Özel dikim yaptırdım. 130 tl fiyati kargo alıcıya ait 😇
eceozdemir1811 crazymommy evet gerçekten çok şık duruyor ben dis çekim yapamadım pandemi yasaklarından dolayı sadece evde 2 saat giyildi
crazymommy eceozdemir1811 Ya bu pandemi yasakları herşeyimizi erteletti 🙄🙄😏😏 Soyadımız adaş benim soyadım da Özdemir 😅😅😅😅😅
crazymommy eceozdemir1811 Adanalıyık allahın adamıyık diyorsun 😅😅😅😅 Benim eşimde adanada dogmuş büyümüş ama mardin li imiş anası babası 😅😅😅😅😅