Karens 40 gün olacak doğum yapalı. Önceden terlesem Nil’e kokmazdım. Şu an dıştan çıkıyorum yine de koltuk altı kokusu oluyor. Hem de sırf bi kolum böyle. Hiç anlamadım bu işi canım çok sıkkın. Ne yapabilirim bundan kurtulmak istiyorum
Oozzee Karens Süt ürettiğiniz ve ani hormonal değişime uğradığınız için oluyor. İki doğumumda da oldu. 2-3 aydan sonra geçiyor, merak etmeyin.
erdyagmur İlk doğum yaptığımda Banyodan çıktığım gibi bende ter kokuyordum anlamıyorum eskiden böyle değildi diyordum ama çok şükür geçti 2 aylık olduk ter kokusu kalmadı bide koltuk altım çok karardı o hala geçmedi hamile iken başladı kararmalarım