erdeminannesi12 10 aylık oldu kızım ek gıdadan beri yani 4 aydır kabız ilaç kullanıyoruz biz aralarda duphalac şurup. Çok sıkıntı olursa libalax lavma yapıyorum enterogermina kullanıyoruz. Erik püresi tavsiye ederim peşine su verin.kuru dut kuru üzüm kuru kayısı haşlayın sabah aç karna ılık ılık içirin oda iyi geliyor. Birde sıvı hazırlayın yiyeceklerini. Anestol pomad ve Fito krem alın hazırda kalsın çok ıkındığında anestol sürün ki acı hissetmesin kaka sonrasında Fito ve anestolu az az karıştırıp makatına sürün çatlak falan oluşursa rahatlatır bunlar kullanılıyor çünkü