Irmakkubra Kurabiyex ben kalite olarak ikisini de beğenmedim ama kızıma Molfix pişik yaptı slepy kullaniorum
bitterdelisi244 Kurabiyex molfıks heryere dagılıyo ıslaklık bellı olmuyo.. ama selpyde tek bı yerde toplanıuo bez sarkıyor..
Kurabiyex Elvinmeva bende normalde 4 numara kullanıyorum oğlum 8.5 kilo ama bacaklar biraz tombis küçük mü gelir ki şimdi şüpheye düştüm
Elvinmeva Kurabiyex 4 numarasında kalıp olarak nasıl bilmiyorum ama 3 numaranın kalıbında sıkıntı var yani bende şimdi 4 e geçicem normal sleppy mi alsam bıo natural a devam mı etsem bilemedim 😢
hberfin Kurabiyex a101 e geliyor ben 4 numara molfix kullaniyorum 120 adet 100 tl tabikide molfix sleepy hep pişik yapti bebegime
TalentedMom Kurabiyex kesinlikle molfix tek geçerim denemek için sleepy aldım hiç beğenmedim kapıt gibi kızarıklık yaptı molfixde hiç sorun yaşamadık bir kere bile sızdırmadı alerji yapmadı