MelekLeila her bebeğin gelişimi farklı bende meme+ mama veriyorum bazen emmek istemiyor sadece mama verdiğim oluyor , 5 ay 11 günlük bebeğim , 120 ml fazla geliyor mesela bize, bunu nasıl anlıyorum ; çocuğum mamadan sonra gazi çıksa bile bı rahatsız duruyor ,biz bile çok yediğimizde hareketimiz kısıtlanır siginamayiz ya onu gozlemliyorum kızımda da , sonrasında zaten kusuyor fazlasını. 3- 3,5 ölçek olacak şekilde hazırlıyorum en fazla ben. O yüzden kiyaslayip kendini kasma , kafana takma 😌